EM -och ponyfesten

Här hemma laddades det med San Miguel för EM Finalen :)
Vi är så otroligt stolta över vårat landslag som nu är det enda landet som vunnit tre mästerskapstitlar i rad, det enda landet som försvarat ett EM-guld och den enda mästerskapsfinalen som slutat med rekordmånga 4-0 mål, Iker Casillas är också deen spelare som är ledande genom historien med sina 100 vunna landslagskaper. Min kusin slängde sig i poolen när det blev 4-0 och jag fick se Torres göra mål i finalen som väntat! :)
 
I helgen hade vi ponyfest vilket var lyckat och mycket trevlig -alltid lika trevlig varje år!
 
Om jag får mindre läsare när jag inte skriver om MLP?
Svar: Nej, faktiskt inte, alla mina läsare läser inte om MLP utan de inlägg som handlar om annat istället.
Bara för att man är en MLP samlare så betyder det inte att man har andra intressen också eller hur? :)
 
 
På måndagen följde jag firandet från den spanska kanalen tve och när spelarna firades på ett torg i Madrid :D
 
 
Ponyfesten: Givetvis tittade vi på en MLP G1 serie :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0