Juni 11, 2012

Hello!

Nu har jag äntligen lite tid att blogga igen. Inte myckert har hänt på ponyfronten men jag har fått hem en komplett NBBE Baby Ribbon som säljaren decardat själv och som jag ska visa bilder på sen. Men annars efter allt slit i skolan så är jag ute efter en ny MOC/MIB men inte hittat någon som fallit mig i smaken än, antigen är det helt galna priser eller så är bubblan gulnad eller bara helt enkelt någon som jag inte vill ha.

Det här är vår katt Pi och hon älskar att klämma in sig själv i smålådor och kassar! ha ha!
Men så sött sen!






Och det är är Whirleys Surprise som hon hittade på en loppis och som jag berättat omt tidigare -men visst är hon ett fint loppis fynd?!

Nu ska jag ut och resna i trädgården.

Idag spelar Sverige sin första match i EM mot hemmanationen Ukraina -det blir i alla fall mycket gulblått på läktaren.
Kollar ni något på EM?

Trackback
RSS 2.0