katastrof

Jag kan bara tillägga precis som jag skrivit på fb att jag är så besviken att jag inte ens kommer att kolla på ESC och snälla kan ingen binda fast människan?!
Det är inte OK att framföra något som klassas som en psykisk sjukdom som kroniskt sitter i hjärnan och då euphoria är ett utav tillstånden -hur sunt är det på en skala?? Inte OK!
Jag menar euphoria = psykos
Jag ser hellre att de skickar Danny ist så man slipper skämmas ihjäl (igen) fast det tycks vara en masspsykos just nu -inte sunt som sagt.
Sen att hon har spasmer också är ju bara too much!
Nej, jag packar ner David i väskan i sommar och moving on :)

Edit: Jag säger ju det. Där nere på öarna går sådana låtar som Shout It Out hem det var verkligen inte oväntat att han fick 12:an av Malta och om de andra örana hade fått vara med och röstat så hade David vunnit LÄTT! Loreen har ingen tvättäkta klubblåt och kommer inte spelas så mycket (inget allas med andra ord) på klubbarna i sommar, sorry. Jag kan se Shout It Out på legendariska klubbar som Titos och BCM såväl i Spaniens som i Greklands övärld i sommar och det är en spansk låtskrivare med i spelet så jag kan verkligen inte se några problem med att lansera honom där :D

Sommarens stora dans hit No. 1!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min favorit var Molly Sandén, vad tyckte du om henne?! :D

2012-03-11 @ 01:43:01
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Mycket dålig låt!

2012-03-11 @ 02:19:36
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Fröken Nattfrost

Hehehe. Jag tycker väl kanske inte låten var så väldigt dålig, fast... ja, det var väl ingen låt i Melodifestivalen som jag skulle ha lagt till i någon låtlista här hemma. Men.. ja, hennes "dans" är bedrövlig. Vet dock inte av att det ska betyda psykos, utan eufori. Men det kanske finns flera olika meningar... har aldrig hört ordet i samband med psykoser. :) Ska bli kul att se ESC iaf, tycker det är mer roande än Melodifestivalen. :)

2012-03-16 @ 21:16:04
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Fröken Nattfrost

Svarar här med då eftersom du var snäll och svarade i min blogg med. :)



Hm, nu när det säger det ringer det nog någon klocka från gymnasiets svunna tider och psykologilektioner. Men det är väl som med så många andra ord, kan ha flera betydelser. SAOL har ""förhöjt stämingsläge, lyckokänsla" under eufroisk i alla fall. :)



Men för min del så.. kära människor kan te sig rätt psykotiska. ;)

2012-03-16 @ 23:11:59
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0