Mello

Och så var det dags för finalen av Mello och det är ingen hemlighet att jag tycker Shout It Out är den grymmaste låten, inte bara i startfältet, utan på mycket länge. Jag kan hålla med om att både Loreen och Dannys låtar är väldigt bra men nej, David vinner med hästlängder, enligt mig har han sopat bort all konkurrens.

För mig är introt viktigt i synnerhet när de bara har tre minuter på sig att imponera, som sagt det krävs bara några millisekunder sen måste låten vara igång och där är både Loreen och Danny lite sega.

Sen har jag väldigt svårt för Loreens framträdande, det är klart det sämsta framträdandet i hela startfältet. Det är bara Kylie, Madonna och September som kommer undan men sådana moves, de ligger dessutom på en helt annan nivå -Loreen blir bara en underligt ryckande och tafatt figur som mestadels hamnar i otakt.

Men jag fattar att mina favoriter sällan vinner men jag kommer iaf att ta med mig Shout It Out till örana i sommar och se till att den spelas på klubbarna och sen kommer alla att undra varför inte den låten vann?


Kommentarer
Postat av: Jackie - Livet med mina egna ord

hej. diagnoserna jag med säkerhet vet att "de" har satt på mig är generaliserat ångestsyndrom och posttraumatiskt stressyndrom.



kalaset gick bra och kroppsångesten släppte efter hand.



hoppas du har en fin lördag. <3

2012-03-10 @ 20:08:06
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hans låt var riktigt bra :) .

2012-03-10 @ 23:53:59
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0