Jag har löst mysteriet med den GULA KATTEN!

Jag är såå otroligt glad för att jag äntligen löst det! Ni vet inlägget där jag spekulerar kring ryktet om den gula katten och att min slutsats blev att ryktet enbart kommer från en prototyp som Hasbro använde i sina annonser till playsetet The Kitchen. Well, jag har ju The Kitchen MIB och där följde det minsann inte med någon katt i huvudtaget.

Jag vet att jag borde sitta och skriva om Modified Gravity just nu när tidpressen dessutom är minimal MEN jag känner att jag bara måste offentliggöra detta nu!!! Kunde inte låta bli att kika in på ebay och sedan på den Argentinska ebay för att kolla efter Lickety Splits argies (Helados) och gissa vad jag hittade?!!!

Jo, den GULA KATTEN!!!!
Jag dör! Det är ju bara så otroligt läckert! Den finns med i en annons med en rosa spilta! Ja, ni läste rätt en ROSA Pretty Parlour! Hur coolt som helst! Och det är dessutom andra färger på tillbehören. Priset är lite väl tilltaget men kanske ändå inte med tanke på hur ovanligt detta playset är men säljaren har allt för låga omdömen för att bara klicka hem det.
I överlag verkar de sätta helt galna priser på Argentinska ebay (när det kommer till MLP) eller vad sägs om en BBE Baby Ribbon för $70? Man får ju knappt 7 dollar för en sådan! Det skulle i så fall vara en mintig NBBE Baby Ribbon för att börja prata om sådana priser.
Jag funderar på att skaffa en vanlig gammal risig blå spilta med tillbehör och katt och bara måla om det till denna version.  Vad jag vet så följde det inte med någon pony då det inte gjorde det till de Argentinska playseten i huvudtaget.
Okej, tillbaka till MOND skrivandet.

Så, har någon sett detta tidigare?

Bilden kommer från annonsen




Kommentarer
Postat av: Mysmonstret

Åh vad jag älskar My Little Pony. Önskar jag hade kvar de ponys jag lekte med när jag var liten! Tittade även jättemkt på deras serier, my little pony tales då. Ska försöka få tag på den faktiskt. :P

2012-05-26 @ 17:57:20
URL: http://mysmonster.blogspot.com
Postat av: Linnea

Nu är mitt MLP-hinder äntligen klart! :)

Kika in på bloggen om du vill se :D

2012-06-01 @ 15:44:24
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sött i rosa ju! Föredrar den vita katten dock.

2012-06-03 @ 21:23:00
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har en sån spillta men kommer inte ihåg om jag har en katt till allt är nedpackat slump att jag titta på baby huset eftersom min son 4 år tvunget ville leka lite med det. Vilket han fick.. Men nu är det nedpackat igen och ska upp på vinden. ;0)

2012-06-16 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0