spider 2

Jag hade haft öppet fönster på mitt rum så jag antog att spindeln måste ha tagit sig ut under natten och att den helt enkelt bara var ute efter att sluka ett par getingar som jag tidgare dödat i mitt sovrum -för dem var borsta sen!
Under dagen kikade jag in i sovrummet för att kolla efter spindeln, lite försiktigt lyfte jag på kläder och sånt för att kolla att den inte var där. När kvällen kom och jag skulle gå och lägga mig så är det första jag ser, mitt på golvet i sovrummet, spindeln såklart! Jag smällde igen sovrumsdörren, det fick bli soffan i natt igen.
 
Jag gick för att borsta tänderna och när jag kom tillbaka stod spindel i korridoren!
 
Nu stod det mellan mig och spindeln, jag orkade inte med detta längre, det kändes som att den jagade mig! Jag for ut i garaget mitt i natten för att leta lämpliga tillhyggen men jag insåg att jag troligen skulle missa i ren rädsla så... jag började leta farliga preparat och slutligen hittade jag typ Kalkosan, ett jättestarkt kalkborttagningsmedel som dessutom är frätande.
 
Jag tog en stol och ställde den en bit ifrån spindeln, sen började jag spruta med kalkosanflaskan på den. Spindeln började att springa och jag skrek till och fortsatte följa den med strålen, tillsut fick jag in den i ett hörn.
Jag tror jag gjorde av med halva flaskan för det dröjde innan den slutade röra på sig.
 
Jag tycker detta är så oerhört hemskt men jag sa till spindel att jag inte önskade detta slut, den hade chansen att gå ut men envisades med att springa efter mig tyvärr...
 
Jag vågade inte ens ta rätt på den så nästa dag kom grannpojken och sopade ut den åt mig.

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och nybliven fröken

Haha! Förlåt förstår din skräck men det låter otroligt roligt :).

Svar: Ha ha Jja jag vet det är rätt rolig historia ändå :)
Night Flies

2012-09-04 @ 12:24:45
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Marizol Einarsson

Oh hahahah! Gud vad du låter söt haha!
Förstår dig dock, spindlar är riktigt otrevliga varelser, precis som ormar och annat stuff!

Svar: Ja och den här spindeln var jättestor typ tarantella size fast grå i färgen
Night Flies

2012-09-05 @ 17:38:12
URL: http://marrimarizol-mlp.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0