Sep. 22, 2012

Idag har jag rent ut sagt panikköpt saker bl a den här produkten som jag verkligen kan rekommedera.
Men jag vill verkligen bara rekommedera denna om du är typ över 30 och vill testa och se ut som typ 17 igren för en tid, annars ska man va väldigt försiktitg med den här sortens av produkter om du redan ser ut som 25 pga av de innehåller stärkelser och okey -thank god for nanoteknologin! Men inte om du passerat 30 och ser urt som 25 MEN som liksom allt annat så vara inte det för alltid utan det stressar huden och den slappare med tiden -som att nån drar i huden för det är ju det basically dessa krämer gör.

Kommentarer
Postat av: Ann


Jag skulle verkligen behöva en bra kram till ansiktet eftersom jag är ute hela dagarna på jobbet. Huden tar mycket stryk av det ...=/ Ska kolla på apoteket .. tycker att det är svårt med krämer =D /A

2012-10-06 @ 09:10:30
Postat av: Bonkis

Åh jag hoppas verkligen att du svarar på detta! Du som vet så mycket om MLP - Vad heter alla "riktiga" MLP-enhörningar från typ 80-talet?

Svar: Oj vill du att jag namnger alla? Jättebra fråga för detta kräver ett helt inlägg och då tar jag med US release och de från den ordinarie Euro releasen dvs de märkta Hong Kong och inga Niravanas (de som är märkte med ex Peru, Brazil, Italy m m) för det skulle kunna bli hur många som helst och alla är troligen ön i dag ej hittade. Alltså om man inkl Nirvanas kan ingen svara på frågan, bara över de som ännu hittats
Night Flies

2012-10-22 @ 01:57:31
URL: http://bonkis.blogspot.se
Postat av: Bonkis

Okej, men kan du namnge några? Eller kanske namnge dom med mest färg på både kropp och man? Jag ska göra en tatuering med två MLP och jag vill verkligen att båda ska vara enhörningar och ha funnits. Jag har funderat på Moondancer och Sunbeam för dom passar min personlighet, men dom bilderna jag fått upp på dom är Moondancer vid och Sunbeam väldigt ljust blå. Tror du man kan sätta färg i Moondancer fast det fortfarande är Moondancer? :o Förlåt om det blir jättemycket för dig att svara på men hittade din blogg när jag letade efter dom så jag fastnade lite för dig ^^

Svar: Oh tack Bonkis va glad jag blir :) Jo men Moondancer såldes faktiskt här i Skandinavien även som gul! Sen har vi ju Moonstone i samm tema, den blåa enhörningen med regnbågsman och saturnus med dess månar som symbol -tycker nog personligen att den är en utav de finaste pga av temat :)
Night Flies

2012-11-12 @ 20:09:56
URL: http://bonkis.blogspot.com
Postat av: Bonkis

Så Moondancer och Moonstone är dom "bästa" enhörningarna med så mycket färg som möjligt alltså? Jag hittade Fizzy, vad tror du om den? :) Åh jag har sån ångest, det finns så många fina ju! :(

Svar: Ja Fizzy är väldigt poppis bland samlare o jag älskar henne med har henne som MOC :)
Night Flies

2012-11-21 @ 21:10:49
URL: http://bonkis.blogspot.se
Postat av: Bonkis

Vet du vad den här MLP:n heter? :) http://img.tradera.com/mega/011/153917011_1.jpg

Svar: Jag kommer inte fram till länken...har du en annan länk?
Night Flies

2012-11-22 @ 22:00:37
URL: http://bonkis.blogspot.se
Postat av: Bonkis

Jag hittade namnet av en kompis som nyligen börjat samla! Tack ändå! :) Och tack för all hjälp! :)

Svar: Tack själv det är bara jätteroligt att ni ställer frågor om det är något mer du undrar över så är det bara att fråga så ska jag se om jag kan hjälpa till och jag ska bli mer aktiv med bloggen nu :)
Night Flies

2012-12-19 @ 22:46:51
URL: http://bonkis.blogspot.se
Postat av: Linnzy

Haha....

Jag är (snart) 29 år och fortfarande tror folk att jag är mellan 15 och 20....har hänt många ggr att busschauffören har gett mig ungdomsbiljett utan att fråga :)

2013-01-17 @ 00:37:58
URL: http://diabetict1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0