Apr. 05, 2013

Hoppas att ni haft en härlig påsk allihopa! Nu har jag haft ett uppehåll från bloggandet igen men så är det ibland, ibland har man lust att blogga och ibland inte fast än att man kanske har saker att skriva om som exempelvis en fortsättning om "att sälja" jag har nu kikat in på Tradera (första gången på länge) och det väcker som vanligt en hel del frågor -även i kring hur köparna tänker ibland? Jag kommer att återkomma till detta och berätta mer om vad jag menar, var så säker ;)

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Spännande :) . Jag har plockat upp alla mina ponys och fixat dem fina. Även köpt 3 via tradera. Varav två inte kommit ännu :).

Svar: Åhhh! Du MÅSTE berätta vilka det är är så himla nyfiken juh! :D
Night Flies

2013-04-05 @ 13:44:24
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0