Glasmontrarna

Det blev lite blandade reaktioner i inlägget om glasmontrara igår och jag tänkte förtydliga vissa saker.
De flesta tycker att glasskåpet från Ikea är för litet och jag håller med er där och skulle själv inte köpa det men ville ge det som ett alternativ då prisskillnaden mellan Ikea och More.nu är enorm. Detta med dessa dyra glasmontrar från More.nu är en dröm som jag har. Om jag någon gång skulle ha ett stort rum utan fönster med rätt klimatanläggning och en massa massa pengar över :) då skulle jag köpa de där glasmontrarna som man bygger in i väggen -helt sjukt snyggt det skulle va.
Så jag vill förtydliga vissa saker med glasmontrar:
 
1. Glasmontrarna från More.nu är tillverkade för att förvara känsliga föremål på utställningar och släpper därför inte in något damm som vanliga skåp gör.
2. Ponyrummet i övrigt ska helst inte ha fönster och vara svalt och hålla samma temperatur.
 
Om ni har mer frågor kring detta eller förvaring av my little pony i största allmänhet -så fråga på bara! :)
 

Kommentarer
Postat av: Tove K

Sv: Tack så mycket! :)

2013-01-23 @ 21:49:25
URL: http://tovenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0