Klänning och armband

Idag har jag kikat bland bloggar, toppbloggar. Jag har faktsikt aldrig läst de där stora bloggarna men jag måste säga att en av dem gjorde mig positivt överraskad, det var Blondinbellas blogg hon är mycket mer öppen och går ibland in på djupare saker vilket gör hennes blogg mer intressant än de andra toppbloggarna -som sagt det är härligt när folk kan blanda yta och djuphet på ett bra sätt. 
Sen kollade jag vidare vad som fanns på nelly rean och hittade denna snygga klänning -älskar rosa och den är nedsatt till endast 90kr! Ingenting för en klänning! Och grymt snygg var den också tycker jag. Den finns at köpa här.
Jag har faktiskt beställt ett sådant armband som finns på bilden fast längre, på gund av att dessa armband är incainspirerade men jag tycker dem är helt sjukt snygga och jag har länge velat ha ett sådant seda jag var liten och tittade på "Guldstäderna" och såg att Zia hade ett sådant armband :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow vilken vacker klänning!*.*

2013-01-27 @ 16:06:28
URL: http://mymlplife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0