Klickat hem

Jag klickade hem lite saker från Nelly här om dagen och bland annat dessa pumps. Jag har blivit lite smått galen i pumps och detta blir mitt femte par i pumps nu :) det är nästan så att jag funderar på att skaffa en snygg hylla åt dem eller nåt -hoppas att de inte går ut modet snart då jag vill ha fler och också kunna använda dem :)
 
 
Festskor , Fabulous , Nly Shoes - NELLY.COM
 
Dessa heter NLY Shoes Fabulous och klassas som silver även fast jag mer tycker att stenarna gör dem mer metallic svarta. Och de går att köpa här.

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Haha, skönt att höra att någon känner igen sig om glöggberoendet! ;P Hur står det till med dig? :)

2013-01-17 @ 22:17:39
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Madde / Mitt liv som mamma och lärare

Fina :). Jag får dock panik av såna där skor ;). Gör för ont i fötterna :-P

Svar: Ja man måste gå in dem en eller två gånger innan de sitter perfekt. Fast jag håller med det är inga spatsera runt skor utan man måste ta taxi till dörren :)
Night Flies

2013-01-18 @ 06:48:19
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Maria Larsson

Har svarat din kommentar på min blogg! Kikade in här och såg att du menade bland annat dessa, och dom kommer inte gå ur modet till sommaren så du behöver inte oroa dig det minsta! :)

Svar: Tack Maria för ditt svar :)
Night Flies

2013-01-19 @ 17:11:35
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0