My Little Pony: Spöket på Paradisgården

Jag har alla My little Pony avsnitt på DVD som går att få tag på men det betyder att jag har långt ifrån alla avsnitt som den här som jag kollade på youtube idag -jag hade inte sett den tidigare faktiskt men jag håller med om att det är en favorit! Det kommer bli mer my little pony bloggande framöver, det har varit lite av annat här också men så handlar det faktikst lite om mig och mitt liv som my little pony samlare också, kul att variera sig lite även om majoriteten av inläggen ska handla om my little pony såklart :)
Ikväll blir det Stjärnorna på slottet! Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Denna film hadde jag på vhs när jag var liten.

Svar: va kul! Jag kan inte fatta att jag helt missat detta avsnitt haha
Night Flies

2013-01-26 @ 17:04:05
URL: http://www.mycollections.blogg.se
Postat av: Jenny

Kul att läsa lite om andra saker också, gjorde också så med min blogg efter ett tag, slinker in nåt inlägg om böcker eller annat^^ Mysigt att se ponyavsnitt själv ska jag leta fram en kabel så jag ska testa mina mlp-vhser jag samlat på mig^^

Svar: jaha scart kabeln jag har till dvd fungerar till min vhs och tv med men det beror nog på vilken tv man har :) ja precis Jenny jag tycker också att det är kul att variera :)
Night Flies

2013-01-26 @ 18:49:41
URL: http://mymlplife.blogg.se
Postat av: Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

Svar: det ska jag gör :) tack för din söta kommentar
Night Flies

2013-01-27 @ 14:01:18
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se
Postat av: Jennie

Har du fler ponnyer köp pågång ?

Svar: Jag har beställt en deflock och en custom iaf men det kan ta tid innan jag får dem
Night Flies

2013-01-28 @ 17:26:54
URL: http://www.mycollections.blogg.se
Postat av: annette

Hej. Jag är själv på jakt efter ponny filmerna och undrar vart du har köpt dina ponny- dvds? :)
Har sökt men kan inte hitta
Kram

Svar: Vissa är inköpta via Tradera. det är kanske inte så ofta de dyker upp men ibland så man måste ha tålamod men om jag inte minns fel så finns de även på typ CDON.com och vissa avsnitt finns inte att köpa så de finns på youtube (iaf de avsnitt jag länkat här på bloggen var sådana som i.a.f. fanns på youtube just då men som så vitt jag vet inte går att köpa).
Night Flies

2016-09-16 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0