När kylan sätter in

Igår kände jag mig sjuk. Redan på kvällen kände jag mig helt slut och ramlade i säng. När jag vaknade igår morse hade jag en fruktansvärd huvudvärk och var precis lika slut i kroppen som kvällen innan. Så jag fick inget gjort igår, tur som var, hade jag förberett färdiga inlägg som det bara var att posta iväg på bloggen och sen beställde jag mer saker från Ellos för att utnyttja de rabbatter jag fått där, det blev nya lampor bl a till sovrummet, påslakan, överkast och en tröja. Visar sen när det väl kommer vilket tyvärr brukar dröja ett tag.
Satsar mycket på projekt sovrummet just nu :)
Sen tittade jag på en My Little Pony DVD "Snöstorm i Ponylandet" som innehåller avsnitten "Enhörningen som försvann" och "När Kylan sätter in".
 
"När kylan sätter in" känns väldigt passande nu när det är så himla kallt ute.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Mysigt :D

2013-01-25 @ 17:52:38
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Jennie

Jag älskar det avsnittet. Det är så mysigt att se. Gillar även Tambelon också.

2013-01-26 @ 12:47:49
Postat av: Jennie

Vad heter ponnyn som Megan rider på ? En vit ponny med rosa man.

Svar: Den heter Sundance :) har henne här på bloggen MIB
Night Flies

2013-02-02 @ 19:38:30
URL: http://www.mylittleponybloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0