pumps nly fabulous

 
 
nly Fabulous
 
Jag har skrivit om dessa tidigare men inte hur de passar. Jag har två ur denna serie: metallic silver/svarta och ett par i guld och båda i 37. De sitter väldigt tight och i början kan man få en smärre chock och drabbas av panik för att de är så små i storleken och svåra att få på och de känns som en 36:a kanske men återigen gör inte det! De ska sitta så -som en smäck! Och det gör faktiskt inte ont heller. Däremot har jag ganska långa tår så en del av tårna syns då spetsen i fram är väldigt liten tillskillnad från andra pumps som jag har.
Och en sak till, när det kommer till pumps som är utsmyckade med stenar, så måste man se upp lite extra med hur man går, det är väldigt lätt att man skrapar i stenarna i varandra titt som tätt.
De ser verkligen lyxiga ut i verkligheten.
Helt enkelt Fabulous! :)
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Så fina :) .

Svar: tackar :)
Night Flies

2013-06-28 @ 23:09:35
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0