Kaninbäbisar!

Mina kaninbäbisar!
 
Födda 130206 dvs de är en månad nu! Nu ska jag ut och städa åt dem och gosa lite exktra och försöka kolla könen på dem.
Två kommer jag nog att behålla men en söker ett nytt hem.
 
Pappa är Roger och Mamma är Night Flies Paris.
 
De är helt obesläktade! Och jag har härstamningsbevis i många led bakåt på båda föräldrarna -ska sätta mig och börja skriva det åt dem. Och det är friska sunda släkter.
 
Jag har inte bestämt mig helt för namnen än men har en lång lista på förslag jag ska kolla igenom -det blir ingen tema-kull.
 
Ett givet namn är
 
Night Flies Crazy Diamond
 
 
 
En mix av mamma och pappa, så otroligt söt, de allra sötaste av dem tre faktiskt :)
Det är Paris bak man ser i bakgrunden. 
 
Roger Junior för att hen är väldigt lik pappa Roger och den allra minsta i kullen. Är det en han så ska den heta Roger IV och då behåller i den :)
 
Den som blev mest lik mamma Paris och är också den största i kullen -tror att denne kommer att fälla ner öronen som en vädur då öronen är lite längre än på de andra.
 
Ska bli så kul att börja träna dem sen lite lätt med selträning och sånt först om drygt en månad. Det är först om en månad som de kan lämna mammam dvs efter den 6:e april.

Kommentarer
Postat av: H A N N A ❤

Sv: tack! Åh det var riktigt härligt också ;)

2013-03-08 @ 15:26:15
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Retrophilia

Vilka små sötnosar! :)

Svar: aww tack :) verkligen de fick päls och va uppe och gick redan efter 9 dagar! Lite av ett rekord tror jag
Night Flies

2013-03-08 @ 17:08:18
URL: http://www.retrophilia.se
Postat av: Linnea

Såå söta :)

Svar: aww tack :)
Night Flies

2013-03-08 @ 21:24:28
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Så fina dom är :)

Svar: tack :) ja dem e så söta
Night Flies

2013-03-09 @ 12:36:15
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0