Klickat hem flapper och Steve Madden pumps

Klickade nyligen hem dessa två. Denna klänning, väldigt mycket flapper-modell 20-tal över denl, typisk med fransar. Jag är hel såld på 20-tal och kan sitta och titta på serien "Miss Fisher´s Murder Mysteries" som går på knala 9 enabrt för att gota mig i de tidsenliga och moeriktiga kreationerna som Fisher ständigt froterar sig i scen efter scen. Och så blev det även ett par Steve Madden pumps.
 
 
 
Steve Madden DEJAVU pumps -så himla snygga älskar hans design tycker den är den mest stilrena och snyggaste designen ever på pumps!
 
Kommer lägga upp bilder sen på de jag har samt klädkammaren som jag nyligen blivit klar med.
 
Klänningen är slutsåld nu men pumpsen finns nu på rean dock enbart  storlek 38 och 39 kvar och går att köpa här

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Åh så snyggt :)

Svar: aww tack :)
Night Flies

2013-03-05 @ 22:18:18
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Retrophilia

Jag gillar också 20-tals stilen! Hade tänkt ha en sån outfit på nyår men det blev aldrig av. Det får bli i år istället :) Köpte ett jättefint hårband med strass och fjädrar på lindex. Det finns fortfarande kvar i webshopen, du som är såld på 20-talet skulle säkert gilla det :)

Svar: Åh wow finns det?! :o då måååste jag in direkt o beställa precis sån som jag vill ha ju men inte vetat vart det finns -gu tack så mkt för tipset! :D Gu va kul att nån mer gillar 20-tal stilen :))))
Night Flies

2013-03-06 @ 15:26:27
URL: http://www.retrophilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0