Let's talk about Melodifestivalen 2013!

Jag har tre favoriter på lördag.
David Lindgren, Yohio och Anton Ewald.
 
Jag håller inte alls med om att startfältet i år är svagt utan tvärtom! Jag tycker det fanns flera starka låtar.
Det va synd att Martin Rolinski åkte ut, jag gillade låten och är i överlag väldigt svag för Martin som artist och person.
 
 
David Lindgren
David Lindgrens låt förra året "Shout it out" var bättre men jag tycker att "Skyline" står sig rätt bra ändå och den har fastnat i mitt huvud gott och väl -Go David my friend! :)
 
 
 
 
 
YOHIO
Yohio är så cool att det är kul om han vinner bara därför -Jag älskar stilen! Känns som en blond Bill Kaulitz men låten är tyvärr inge vidare.
 
 
 
 
 
Anton Ewald
Aww va ska man säga? De där ögonen kommer undan med vad som helst! Och han har startfältets grymmaste låt!
 
 
 
 
 
Men jag måste säga att för första gången ever har Ulrik Munther en riktigt bra låt - I like it too.
Kollar man antal visningar på youtube så ligger Anton Ewald bäst tilll.  Fast å andra sidan har ju Army of Lovers flest visningar och de e ju inte ens med! :o
Om jag måste välja ut en, att kora som vinnare, så får det nog bli Anton ;)
Vilka är era favoriter?
 

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥

Del 3 och 4 på bilderna från Teneriffa finns uppe på bloggen nu, kika gärna in för lite härliga sommarbilder!

2013-03-08 @ 19:15:18
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0