OMG! Vad är oddsen för att det ska hända?!

Titt som tätt så händer saker i mitt liv som är smått unreal och som ofta visar på "Hur liten vår värld egentligen är"
Men vad är oddsen för att det här ska hända?? Igår kväll skrev jag inlägget Att köpa och sälja My Little Pony loose och senare den kvällen för jag en kommentar av sotarflikkan där det bl a står att jag ska kika in på hennes blogg A Fairy Diary och kolla vem som precis flyttat hem till henne. Gissa om jag höll på att ramla av stolen när jag såg att det var Star Hopper! Det är ju inte direkt världens vanligaste pony heller och jag hade ingen aning om att hon precis hade köpt den heller. Den bilden som jag lade upp igår hade jag bara valt ut från mitt arkiv, ganska slumpmässigt. Jag sålde henne juli 2011. Om sotarflikkan köpt henne från den svenska ponymarknaden (som är ganska liten) så är det fullt möjligt att det till och med kan vara samma pony! Det är ofta så att många av de ponier som cirkulerar runt på Tradden haft många ägare och de köps och säljs vart efter. 
Att jag skulle välja just den ponyn som jag sålde för 1,5 år sen och lägga upp just igår ikväll som hon precis fått hem henne...jag menar vad är oddsen för det egentligen?! Men visst är sånt här funny? :)

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Va häftigt :)

2013-03-14 @ 13:40:26
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Linna

haha helt sjukt ju! jag trodde med jag skulle smälla av när jag såg henne här med. som sagt, en sak om jag hade berättat om det eller nåt men det hade jag inte. helt sjukt roligt! och vem vet, det kanske är din Star Hopper som bor här nu ^^ kramar Linna

2013-03-14 @ 16:02:55
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0