Person of Interest

Person of Interest
 
Grym serie -en av de bästa just nu och sen är ju Jim Caviezel så himla läcker :P
 
21.00 ikväll på kanal 5
 
 
Ben från "Lost" är ju med också. När "Lost" gick så var det den absolut bästa serie jag någonsin sett och jag står nog fast vi det än idag.
 
Annars kollar jag även på Selfridge och Miss Fisher's Murder Mysteries och givetvis Downton Abbey som är min favvo serie no. 1! Säsong 1 ska börja på Tv 8 17 mars. Säsong 3 ska komma till hösten på svt 1.
 
Vilka serier kollar ni på?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Jag är en serienörd och glor på massor med serier. Pretty little liars och the lying game går just nu i topp tillsammans med the vampire dairies :-D

2013-03-07 @ 22:15:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0