ponyrummet efter

I veckan har jag rensat ut rummet där ponierna står från andra saker samt ordnat allt lite bättre och bytt kartonger till mina loose ponier.
 
 
Så här har jag mina loose ponier i en kartong låda från IKEA utan zip-lock påsar. Det är viktigt att de har ett par centimeters mellanrum mellan både kartongvägg och ponier så att pony-plasten inte stressas av beröring.
 
 
Mycket snyggare än innan och inga MOC/MIB/MIP:s som ligger ner. Ska jag dock få in fler måste jag nog få bort lite mer saker samt lägga ner dem men jag är lite skeptisk till att ha MOC:s liggande???

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Så underbart härligt :)

2013-03-09 @ 12:21:02
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: mylittleponylove

Åh, så fint! Kjenner ingen andre MLP-blogger, så deg vil jeg følge videre. Kanskje et dumt spørsmål, men hva står MIB, MOC og MIP for?

Svar: aww tack :) Ja jag följer din blogg superfin ju! :) Jättebra fråga! MIB = Mint in Box, MOC = Mint on card och MIP = Mint in package
Night Flies

2013-03-09 @ 14:07:01
URL: http://mylittleponylove.com
Postat av: Allis

Önskar jag också kunde ha ett ponyrum :) Men en dag kanske. Känner nu att jag måste tänka om min förvaring av mina ponies. Hade ingen aning om det där att plasten kan stressas. Är det jättedåligt att ha dem i zip-lock påsar också`?

Svar: Jättebra fråga! :) tar upp det svaret i frågestunden! :))
Night Flies

2013-03-11 @ 18:39:39
URL: http://fizzy-mlp.blogspot.se/
Postat av: Linda

åååhå vad jag vill gå och titta där.

har ett så starkt barndomsminne från en leksaksbutik här i stan där jag stod och bara tittade på en helvägg av MLP och valde en wing ponny efter mycket om och men ... var ju så sjukt svårt att bestämma sig som barn ;)

är glad att man kan köpa massa hästar nu hehe!

Svar: Ja det är egentligen helt otroligt att det finns så mycket MIB och MOC ponier där ute i världen som det faktiskt ändå gör från den tiden och jag har ofta funderat över hur sjutton det gått till och är oerhört tacksam för det :)
Night Flies

2013-03-13 @ 13:01:02
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: [Sarah]

jag dör!

Har du nån spike till salu???
letat i flera år snart

Svar: Hihi tack :) vilken cool blogg du själv har fresten! :D MLP verkar komma mer och mer nu -jättekul tycker jag måste lägga till dig på bloglovin :))) Tyvärr har jag ingen spike till salu för den jag har är från barndomssamlingen och dem kommer jag aldrig sälja :) men håll utkik på ebay eller Tradera eller MLP forumet Druvdalen -jag har länk till Druvdalen på min sida :)
Night Flies

2013-10-24 @ 22:16:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: [Sarah]

Tack så mycket :)
jag har redan sparat din blogg.

Han verkar ganska svår att få tag i och dom gånger han har legat ute på sista tiden har det vart i fel färg. vill ha orginalet först och främst.
fast de ligger nått i att leta oxå..
värsta är att jag har ju äg honom. har slottet och det från när jag var lite, med Megan, spike och alla tillbehör. Tyvärr har han smitit någon gång under årena nu :(


Svar: Oj det va skumt ja för Spike är ju annars den vanligaste draken av dem de andra är lite mer ovanliga eftertraktade och därmed också dyrare. men jag kikade in nu och såg att det bara är en massa Spike g4 på ebay hmmm ja på Druvis kan du ju alltid efterlysa i köpes forumet om det finns nån som vill sälja en Spike men annars håll utkik i loter på Tradera för ibland slänger folk in honom bland en massa andra ponygrejer.
Night Flies

2013-10-24 @ 23:57:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: [Sarah]

tack va du är snäll!
jag måste nästan visa dig min toalett (ja de låter knepigt haha) har du instagram eller ska jag kanske lägga ut bilden på bloggen :) KRAM

Svar: Så lite så. haha okej tyvärr har jag inte instagram men ja lägg ut den på bloggen :D
Night Flies

2013-10-25 @ 13:47:45
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0