rekommenderar en blogg

Ibland rekommenderar jag även andra bloggar som inte är My Little Pony-bloggar och som jag också följer och några utav dem har jag ju skrivit om tidigare här på bloggen.
Den här bloggen ramlade jag över idag! Detta är en blogg som jag verkligen kommer att följa i fortsättningen.
Bloggen heter Unwanted and wanted och handlar om en kille som är 17 år och nyligen gått ut med att han är gay för sina föräldrar. Hans familj är Jehovas vittnen och de slänger genast ut honom. Oerhört gripande att läsa om hans resa sedan februari i år.
 
Jag har själv bevittnat liknande saker på nära håll. Som några utav er vet är jag är halvspansk och har en del av mitt liv där i Spanien. I närheten där vi bor, finns en familj med tre söner och de är ganska konservativa katoliker så när två av dessa söner gick ut med att de var gay samtidigt så blev detta en oerhörd tragedi i deras familj. Men eftersom att de var två och de båda har tämligen mycket attityd så kändes det som att de snabbt fick mark igen. Idag, så här tio år senare så känns det som att den familjen mer eller mindre har accepterat det men de favoriserar tydligt den tredje sonen.
 
Klicka på bilden för att komma till bloggen!
 
 
 
Nu har jag även lagt till A Fairy Diarys blogg under mina länkar :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: unwanted and wanted

Tack för dina uppmuntrande kommentarer.. Kram

Svar: aww tack :) Jag tänkte att jag var tvungen att rekommendera din blogg också hihi hoppas allt är bra med dig i övrigt! kram Bella
Night Flies

2013-03-11 @ 17:03:26
URL: http://unwantedandwanted.blogg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Usch så tragiskt :/.

2013-03-11 @ 17:36:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Erika Cao

Vilken kul blogg du har!

Svar: aww tackar :)
Night Flies

2013-03-12 @ 09:06:18
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: Linda

men ååå så söt du är !!! :)
vad glad jag blir!!
kram!

2013-03-13 @ 07:21:06
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0