pumps

Jag skrivit förr att jag ska skriva mer om heelsen är att gå i hittills har jag bara skrivit om ett par tidigare här men nu har jag använt nästan alla och som ni ser på bilden så har jag flyttat ut alla pumpsen till China/Japan rummet, de andra modellerna står kvar. De beiga paret från Rebecca Stella fick jag av Whirley :) Tusen tack de är en grym design på dem! Men som sagt jag ska skriva om alla sen. De ljusrosa fick jag hem idag, jag har påat för dem förr men visst är de MLP?
 
Nu saknar jag nog bara ett apr mörkblå som jag visserligen har sandaler med en liten klack i den färgen men de skulle matchar Pan Am väskan bättre sen fåtr det nog bli andra modeller...tror jag...
 
eller ett par limegröna kanske vore läckert med....
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Woow de är så snygga! *_*

2013-05-31 @ 22:34:48
URL: http://mymlplife.blogg.se
Postat av: Linda

hoho jag vill typ ha alla dina skor hehe :D

Svar: Hello! det va länge sen! Jas du måste lägga upp en bild på dina! :D
Night Flies

2013-06-05 @ 08:49:36
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0