Är du ute efter nya My Little Ponies till din samling?

Är du på jakt efter nya ponisar till din samling? Eller funderar du rent utav på att börja samla på My Little Pony?

Frida som tillhör vårt lilla ponygäng här i Uppsala säljer nu en del sina ponisar.  Hon har ägnat mycket tid åt att studera varje pony väldigt noggrant under flera olika ljus och vinklar samt lagt ner en hel del arbete på att ta fram fina och klara bilder. Hon packar ordentligt och skickar alltid i kartong för att ponisarna inte ska bli skadade (skeva ben, förstörda lockar eller vingar etc.). Med andra ord så är det verkligen en säljare som jag kan rekommendera då jag vet hur mycket tid hon lagt ner på varje annons och att hon är seriös samlare som hanterar sina ponisar varsamt och förvarar dem väl :) 

Först ut är Baby Applejack men håll utkik för det kommer fler fina ponisar från Frida inom kort! :D
Klicka på bilden för att komma till hennes annons på Tradera:

 

 
Bild från Google 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du nån gång sälja rainbow dash och pinkie pie på tradera letar effter de jag har redan pinkie pie och rainbow dash men jag samlar på pinkie pie och rainbow dash och jag samlar på alla ponys om du har pinkie pie och rainbow dash så. Hejdå gillar din bild och jag gillar åkså my little pony men jag samlar inte på dim från 80 talet jag samlar på dom ponysarna som fins nu som kalas 10 talet hejdå igen.💕💖💗

2016-10-23 @ 18:52:54
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Hej där, om en skulle vilja "artbestämma" en pony, var kan jag hitta bilder och annat på det? Har en blå med regnbågsman men hittar inget när jag googlar

2016-12-14 @ 08:34:56
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0