Enhörningar

Jag fick också en fråga om vilka G1 ernhörningar det finns och ja...om vi bara räknar US så finns det en hel del.
 
Jag föreslår att gå in på Etherellas sida -klicka här! som jag har länkad här på bloggen och köp G1 Collector Inevntory boken skriven av Summer Hay som både kan hittas på Amazon.com eller på ebay.
 
 

Fick en fråga!

Jag fick en fråga om vilka pegasus jag har. Det är mina favorit ponier, många gillar enhörningar mest men för mig är nog pegasus ponierna allra kärast.
Jag har:

Skydancer MOC
Bluebell barndomspony
Surprise
Whizzer MOC
Waverunner MOC
Baby Firefly
Baby Palm Tree
Sugar Apple
Peppermint Crunch
Flutterbye

Inte så många hoppas jag inte glömt nån nu får återkomma annars

Dec. 30, 2012

Hej allihopa!

Jag håller fortfarande på att besvara mail så ha lite tålamod om ni inte fått svar ännu -det har varit mkt med julstöket nu :)
Jag har fått en massa intressanta frågor -kolla gärna igenom bloggen för det mesta finns det svår på här sedan tidigare tex har jag skrivit mycket om förvaring och annat samt andra MLP bloggar och böcker m m. Men ska förska ta upp vissa saker igen eftersom att det tillkommit många nya samlare på sista tiden vilket är superkul ju!
När jag försökte göra om bloggen så förvann en massa saker jag ska uppdatera länkarna sorry för detta!

Dec. 18, 2012

Jag ska svara på alla frågor fr och med i kväll även dem jag fått på mail! Tack för alla kommentarer o mail det verkar som att intresset för MLP har exploderat o ni har verkligen väckt min lust till att börba blogga igen! Tack alla så hörs vi snart igen!

RSS 2.0