sjösättning

Äntligen! :D Det blev en helt underbar dag iaf. Inte bara poolen är nu igång och Sunshower sjösatt (det tog en hel dag att göra rent poolen phu) utan jag har också tagit mitt första dopp idag och det känns så otroligt härligt! Jag har också slutfört allt i trädgården samt hunnit med en del andra småsaker så nu ska jag fixa håret och bl a sätta i mina extensions som jag inte haft i på väldigt länge.
Det är bra i foten btw, redan igår var det bra :) det gör bara ont om jag vrider på foten åt ett visst håll eller hamnar lite fel i belastningen men annars toppen! :)
På måndag ska vi ha träning på 4H i klubben, medlemslistorna är lämnade men jag tänkte redan gå dit vid 16 och göra rent hinder för på onsdag är det dags för en kvällstävling igen. Någon annan från klubben som har lite tid över får gärna komma upp då och hjälpa till :)




Kommentarer
Postat av: Madeliene♥

Tack :) du blir länkad i slutet av dagen! :) kram

2011-07-01 @ 19:19:51
URL: http://maadeliiene.blogg.se/
Postat av: Retrophilia

Härlig bild! :)



Sv: Tack så mycket! :)

2011-07-04 @ 20:22:32
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0