Dagens Pony: Sun Shower

Sun Shower

Pretty 'n Pearly Baby Sea Ponies 1985 Year 4

Detta är min första sjöpony som jag köpte ganska nyligen från Tradera och hade tur att komma över henne riktigt billigt med badring och frakt inkluderat! :D Vilket var bra då hon är bait/poor skick. Som ni ser har hon ingen pearly coating kvar då jag fått göra rent henne med aceton och plattat håret ett antal gånger, hon har dessutom en mängd åldersfläckar men som sagt hon ska ju sjösättas snart så. I början samlade jag inte på sjöponierena men nu har jag fått upp ögonen för dem med, precis som för Summer och Windy Wings ponierna. Jag söker fortfarande efter fler sjöponier i bait skick med badring för att sjösätta men så småningom kommer jag även att köpa dem MOC som givetvis inte ska decardas eller sjösättas.

Kam: Gul fiskkam
Satin ribbon: Vit



Sun Shower's Backcard



Backcard bilden är lånad från Lady Twilight


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Nu är vinnarna av bloggsvarstävlingen valda, klicka in och se om det var du! :)

http://fireflybaby.blogg.se/2011/may/vinnarna-av-bloggsvar.html

2011-05-26 @ 11:00:15
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0