Night Flies

Namnet kommer från min uppfödning av Hoppkaniner, Night Flies Hoppkaniner som jag startade redan 1996. De som tävlade i kaninhoppning  i slutet av 90-talet kommer nog ihåg mig med min kanin "Dogge" eller Vallmons Great Champion Royal Dodge of Laylock som han egentligen hette.
Därför kommer jag nog också att göra ett och annat inlägg om mina kaniner.
Vad jag vet, ska jag ha varit först med Nightflies, sökte redan när internet begavs sig och framåt men vad jag vet så var det bara jag som hade det, fram tills nu då jag sett att det dykt upp i andra sammanhang.

Min senaste pony som kom i brevlådan idag, Baby Ribbons n`Hearts MIB -väntar ivrigt på att fler ska dimpa in :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0