nu så

Nu ska jag faktiskt försöka kasta in ett inlägg lite då och då. Mitt internetanvändande ändrades inte avsevärt under detta "uppehåll" för jag var tvungen att kolla ärenden via mail, ebay (open case) m m och då blev det att man kikade in på Druvis som vanligt. Mitt open case löste sig i den mån att jag fick pengarna tillbaka men nu var jag även tvungen att skicka tillbaka Blue Belle MIP eftersom att den visserligen fortfarande var i paketet men hade fläckar så jag har fått tillbaka pengarna för den med nu annars har det inte hänt mycket, mycket av det jag beställt har inte kommit fram än vilket börjar göra mig lite orolig så här i juletider. Annars har det varit full upp med pyntande hela helgen. 




Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Så söta bilder :)

2011-11-30 @ 20:49:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0