men...

Men den är ju bra ju fattar inte de ljumna recensionerna, älskar iaf kostymerna :) Yes I just luv it och den lite ljumna stämningen eller vad det ska föreställa....



Oj, va lik Cruise är lik både Martin Rolinsky och en viss Micke jag en gång kände men vad vet jag om sånt som är ansiktsblind -jag tycker ju typ "alla" ser likadana ut så...eller?




Först trodde jag att det va Martin som gick Fy i sthlm sen trodde jag det va nån annan via Nina som är väldigt lik honom och typ blir mixed up med honom men nu har jag fått veta, att det troligen är Martin hela tiden 
walk like an angel...


Kommentarer
Postat av: Jeanette Ståhl

Hej!

Har lagt till dig och blev glad när jag klickade in på din fina blogg! Jag uppskattar verkligen Maria Montazami. Tycker om hennes sätt som mamma, fru, kvinna och tror att hon är en eftertänksam och klok tjej som självklart rider på vågen nu när det går bra för henne. En smart affärskvinna! Hon gör mig glad med sina roliga filosofier om saker och ting!

2011-09-24 @ 07:24:27
URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Såg också en vampyrsbekännelser i går.=)

2011-09-24 @ 13:26:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0