Klassiska 80-tals pumps

Dessa har jag rotat fram ur garderoben, de är mammas gamla pumps från 80- talet.
Jag tycker fortfarande att dem är precis lika coola som jag tyckte då, när jag var liten.
Dem är dock inte i toppskick utan lite slitna samt lite för stora men med extra inlägg ska det väl gå för att ha i skolan.
De svarta går ju att matcha med allt och dem rosa är ju bara för läckra -det får en att inte helt osökt tänka på Dallas.
Perfekt med pumps med låg klack som man kan ha i skolan -just nu halkar jag mest bara omkring i mina stilettklackade stövlar på det extremt hala golvet inne på Ångström.

Mitt stora bekymmer är när jag ska hinna med att använda alla min andra heels?
Idag klickade jag även hem ett par svarta pumps med högre klack -just för att som sagt, de går ju att matcha med allt och det är en bas som alla bör ha i sin sko samling :)

Jag får snart döpa den här sidan till mina två stora passioner: Ponies and Heels.
Även om tycker att jag har mycket till vraken pony samling eller sko samling än.




Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Snygga pumps, speciellt dom rosa :)

2012-04-15 @ 21:20:43
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Tack :) Ja jag älskar dem rosa

2012-04-15 @ 22:29:54
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0