Heels

Absolutely stunning! Till och med ännu läckrare, snyggare, lyxigare ja, u name it, i verkligheten.
Inga bilder gör dessa heels rättvisa som fullständigt gnistrar. De snyggaste skor jag någonsin sett! Och UK sizen passar perfekt!



Dessa är hemklickade från ebay UK, frakten blir betydligt billigare än från US och du slipper tull!
 Den valda färgen kallas Ivory Satin men den finns i många andra färgvarianter.
Jag kan säg att jag var väldigt skeptisk till en början men nu när man fått dem -jisses så snygga!

Nu ska här ut och klubbas! Äntligen skaffat nationskort (bättre sent än aldrig) :D
Ska ha dem på Fyskam festen Kamratskampen till den svarta lace klänningen tänkte jag :)

Tack alla söta för alla fina kommentarer som jag får -ni anar inte hur glad jag blir!

Puss på er alla!

Bella


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Snygga :D

2012-04-12 @ 21:34:37
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Night Flies

Ja jag älskar dem! :D Håller på att kika efter ett par rosa också och ett par till glittriga fast kanske i guld denna gång :) sen skulle jag vilja ha ett par svarta också för att det funkar till allt och ett par blå för att matcha min blåa pan am väska men kanske att jag tar dem med låg klack ist för att kunna ha dem i skolan

2012-04-13 @ 16:19:17
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0