Jag såg denna

Igår när jag var till våran lilla Ica butik där jag bor och skulle precis vända mig om från att ha stått och stirrat på djurmat så var det första blicken hamnade på -en My Little Pony! En G4:a såklar men ändå det hände något mycket besynnerligt.
Jag har inte fastnat för G2:or och inte G3:or, G3.5 eller G4:or heller för den delen, jag har inte ens kollat på ett enda FIM avsnitt för de har helt enkelt inte tilltalat mig men ju längre tid man samlar så kan jag dock börja förstå charmen med alla dessa andra generationer fast jag skulle inte börja samla på dem.
Jag kan inte påstå att det var samma otroliga känsla som när jag såg Lickety Split och därmed en My Little Pony för allra första gången i mitt liv när jag fem år men något åt det hållet faktiskt.
Det var denna pony:

Snowcatcher


Bild tagen från My Little Wiki

Jag tycker symbolen påminner om Sundance.
Detta var den enda som fanns kvar samt några blind bags jag köpte inte henne för jag tänkte skärpning inte en G4:a! Men nu ångrar jag nästan det, jag har gått tänkt på den här ponyn hela dagen och finns den kvar så springer jag och köper den i veckan om jag får tillfälla, tror jag...


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Nu är det ny vecka, jag hoppas att du hade en finfin helg :) Ska du göra något roligt i veckan nu? :) Kram!

2012-02-20 @ 11:41:41
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0