Strapatser och Snowcatcher

Idag har jag suttit och skrivit labbrapport hela dagen och vad händer i slutet av dagen tro? Jo, hela dokumentet försvinner såklart! Jippi! Bara att sitta ner, och förutom all text, traggla in alla grafter och ekvationer igen! Även om allt sitter i hövve så tar det ändå lite onödig tid av fredagkvällen -surt! Men nu måste jag först ut och städa åt kaninerna faktiskt.
Jag va så bestört att jag på hemvägen faktiskt stannade till vid Ica butiken där jag bor för att kolla om Snowcather fanns kvar och det gjorde hon! Så jag köpte henne som tröst.
Jag vet, en G4:a men jag är typ kär i Snowcatcher! Så, nu vet ni det, ett stort erkännade från min sida ha ha! 
Jag tror inte det blir så många fler G4:or fast jag måste ju medge att Fluttershy är bra fin hon med, så kanske...
Jag kommer nog behålla henne MIB och lite kul är det ändå att man kan ha dem framme för att det inte är någon 30 årig klenod som riskerar att falera ihop totalt för minsta lilla :D


Kommentarer
Postat av: Jackie - Livet med mina egna ord

åh. din kommentar gjorde min kväll. vilka fina ord.

och ja - nog har jag det härligt här hemma bland katter och ponies.



<3!

2012-02-24 @ 19:17:06
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Fy sånt där kan verkligen få en att gå upp i atomer :-O.



Fin hon är :)

2012-02-25 @ 08:56:53
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Jenny

Snowcatcher är en av mina favoriter också, fastnade för henne när hon började säljas! Fast Twilight Sparkle är ändå min absoluta favvo. Ska du börja samla på G4 också?

2012-02-26 @ 23:14:28
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Ja nej jag kommer bara köpa kanske någon till som Flyttershy men inte samla. Jag tyckte så synd om henne där hon stod helt själv i Ica butiken så hon fick följa med hem :)

2012-02-27 @ 14:53:21
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0