true match & moroccan oil

Jag måste bara berätta om denna foundation.
Jag har provat det mesta, allt från ganska billiga till jättedyra märken men alltid har det slutat på samma sätt -i ren och skär besvikelse. Så jag hade noll förväntningar på L'oreals nya true match men oh my! Säger jag bara. Det syns inte ens att man haft på det som det annars brukar göra och den här färgen Golden Natural (ser dock inte ut som på bilden!) passar mig utmärkt, jag är helt såld, detta är ett underverk! Den är inte för mörk (brukar vara det vanligaste problemet för mig annars) och man ser inte död ut heller haha!
True match for me :D




Moroccan Curl Control Cream




Vänta er dock inga underverk med denna styling mousse för lockar i synnerhet inte om ni har hår som lever sitt eget liv och tenderar att bilda dreadlocks helt på egen hand men det blir lite bättre. Jag har inte provar den rena oljan än. Kanske jag hade för höga förväntningar....
Jag har inte provat detta på ponyhår :)

EDIT: Okej, okej, jag tar tillbaka ALLT om Moroccan oljan. För idag vakande jag upp med ett nytt hår! Silkeslent och glansigt, så här fint har mitt hår aldrig varit någonsin! Det gäller att använda den på rätt sätt, jag hade i det direkt efter att jag tvättat håret, flätade det och lät det torka av sig självt under natten. Innan hade jag provat på det på lite andra sätt vilket inte funkar så bra. Detta är ett sannerligen ett underverk värt sin vikt i guld -jag har fått nytt hår! :D


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Ska prova den där från loreal, min förra är nämligen på väg att ta slut :D

2012-02-10 @ 17:05:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Micaela - TR

sv: Ja, visst är de söta? :') Det förstår jag verkligen att du gör .. Varför slutade du?

2012-02-10 @ 19:07:56
URL: http://treryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0