Ett paket har kommit!

Ett paket har kommit idag -gissa vad det är?


Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Har ingen aning men ska bli spännande att se :D

Svar: mmm det kommer i ett blogg inlägg inom kort :)
Night Flies

2013-01-16 @ 19:26:18
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Linnea

sv: Mellan vilka om jag får fråga? =D

Jag har Flamman, Regnbågen, Parkbänken, Femman, M:et och Lillebron från Libra.

Svar: Va kul jag har också regnbågen och Parkbänken fast de äldre modellerna från -95.Det är helt obesläktade mamman är min egenuppfödda Night Flies Paris avrs släktingar längre bak nog är helt okända för hoppvärlden idag. Pappan är min Roger som är från uppfödning som hoppade med kaniner men de nådde aldrig några större framgångar så vitt jag vet. För mig är som sagt hälsan i släktträdet hos kaninerna der viktigaste.
Night Flies

2013-01-16 @ 19:46:43
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0