Om Mig

Tyckte detta va lite kul som jag hittade på Arcando Wolf's blogg som i sin tur hämtat den från mymlplife.
 
Namn: Isabel (Bella)
~ Ålder: -
~ Bor: I Uppsala
~ Intressen: Ponies, heels, inredning, filmer, Maya och lite sport med ibland :)
~ Favoritfärg: Rosa.
~ Allätare eller Vegetarian: Vegetarian
~ Husdjur: En Hund, en katt och tre kaniner.
~ Jobb/plugg/arbetslös: Pluggar fysik.
~ Favoritgenre på ponies i ordning: G1
~ Hur länge samlandet pågått: 3,5 år.
~ Barndomsponies: Lickety Split, Baby Lickety Split FT, Family Bright Bouquet, Family Apple Delight, Baby Tic Tac Toe, Lemondrop, Peachy, Princess Amber, Baby Cotton Candy, Trickles, Moonstone, Moondancer, Baby Moondancer, Sand Digger, Gingerbread/Muñeca (SPAIN), Wig Wam, Confetti (wedding), Bluebell, Baby Fifi (ej kvar) pga åldersfläckar, Tex (ej kvar pga av åldersfläckar numera har jag honom som MOC nu) och Majesty (ej kvar pga åldersfläckar).
~ Första ponyn i samlingen (bortsett från barndomsponies): Ehm...minns inte... köpte en Tickle loose som va jätterisig och har inga av dem kvar som jag köpte i början men den första som jag behållt är...nog Shady men är inte hundra, dock var min första MOC/MIB/MIP Windy MOC på belgiskt kort.
~ Highlight-ponies: Oj det är många...Night Glider MOC, Baby Gusty MIB, Sport Time MOC, Magic Star MOC, Lickety Split (min allra första pony :)) och Grön Lickety Split/Helados (Argentina) MOC, min spanska Gingerbread/Muñeca, Fizzy MOC, Skydancer MOC, Baby Applejack MIB, Love Token MOC, Tux n` Tails, Cascade, Ice Crystal, Baby Leaper MIB, Baby Racer MIB och Princess Sapphire MIB samt Baby Princess Sparkle MIP.
~ Highlight-playset: Megans Place MIB och det gröna Waterfall :)
 
Jag tycker om alla mina MOC/MIB/MIP/loose i samlingen eller iaf 90% av dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0