Nly shoes i MLP rosa och blå

Denna serie från Nly shoes älskar jag!
Jag har köpt dessa i rosa och blå men de finns även i svart och vit.
Båda i riktigt MLP rosa och blå. Jag hade mina rosa, passande nog på mlp-festen som jag ska blogga om snart :) Båda är i storlek 37 och det finns bara en sak att säga om dessa efter alla olika pumps man hittils provat: De är supersköna och lätta att gå i! Helt perfekta i storleken! Man märker knappt att man går
i högklackat så med andra ord, dessa åker självfallet med ner i reseväskan! :))))
 
Lite ljusare i färgen kanske. Dessa har jag bloggat och länkat om tidigare på bloggen.
 
 
Dessa finns just nu på rean hos Nelly för endast 199 kr. Ni hittar dessa här.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Gillar de rosa, hur söta som helst :)

Svar: ja de känns verkligen MLP :)
Night Flies

2013-07-12 @ 16:30:13
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0