Svar på My Little Pony film fråga

Jag fick ytterligare en My Little Pony film fråga här på bloggen:
 
"Åååååhhhhhh jag tror jag dör lite!!! Jag var besatt av den när jag var liten, fast det var svenskt tal och det var myycket bättre, de har mer inlevelse osv. Jag MÅSTEha den!!! Jag har för mig att den hette "Rampljus" eller "Bright Lights" på engelska. Vet du vart man kan få tag på den? SKulle bli så sjukt glaaad ! xD"

 

Svar: Ja "Bright Lights" gav ut i 4 episoder och heter "Skuggtjuven" på svenska och för att få tag i den på originaldubben så finns den bara på vhs och dyker upp lite då och då på Tradera. Gå in här på denna länk för att hitta omslagbild och mer information: http://mlpsvenska.webs.com/trefa.htmion

 

Jag har under länkar till denna sida där ni kan hitta alla avsnitt och en massa informat -kika gärna in där om det är något mer vi vill veta:

My Little Pony -Den svenska originaldubben

 

Fortsätt gärna och ställa frågor -det är alltid lika kul varje gång! :D

 

Här följer samtliga fyra avsnitt av "Bright Lights" på engelska dock:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet ingen som samlar på My little ponies från 80-talet? Jag tror att jag har 45-50 st...

Svar: Jo jag samlar på ponisar från 80-talet men ifs oöppnade om de inte är mint och helt kompletta då men jag har en del andra samlare här i Uppsala som samlar på dem också men annars kan du alltid lägga ut dem en och en på Tradera -det finns en massa samlare där ute och det kommer ständigt nya :)
Night Flies

2013-08-29 @ 10:17:04
URL: http://www.lillatrassla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0