Svar på fråga

För ett tag sen så fick jag en fråga om en MLP film. Det var en klurig fråga men jag gillar när det är lite klurigt så mer sånt tack! :D 
Den enda jag kunde komma på var denna och gick helt på att de blev som hypnotiserade och nöjesfält men det enda som inte stämmer är att det är Big Brother ponierna som letar upp poninera och inte Baby ponierna eller kommer ni på en annan?
 
"Hej!
Hittade din blogg via Google.
Nu är det såhär, när jag kommer på nån film eller serie som jag sett, men inte kan hitta den får jag panik!
Du verkar ha väldigt stor koll på allt som har med My little pony att göra så tänkte se om du kan hjälpa mig!

Det är en film/ett avsnitt som handlar om att de stora My little ponies typ blir kidnappade eller nåt, eller hypnotiserade. Har för mig att dem blir hypnotiserade av något/någon & ger sig av nånstans. Har för mig att dem ger sig av till nåt nöjesfält eller nåt.. Sen ska dem små försöka få tillbaka dem. Såg den här när jag var ganska liten, & kommer ihåg att det var lite läskigt!
Är så himla svårt att förklara, men det är vad jag kommer ihåg iaf!

Skulle verkligen vara hur snällt av dig som helst om du kunde svara på vad filmer/avsnittet heter, jag kommer verkligen inte ihåg!"
 
Här kommer de två delarna av Somnambula -säg gärna till om det inte var den du menade :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Härligt att höra att du mår bra! :) Jag mår bra jag med! :) Tack så mycket! :)

2013-05-15 @ 15:32:06
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Josefine

ååh ja, tack så mycket! det var rätt :DD

Svar: Åh va kul att vi hitta rätt på en gång! :D
Night Flies

2013-05-15 @ 20:25:47
Postat av: Hanna

Åååååhhhhhh jag tror jag dör lite!!! Jag var besatt av den när jag var liten, fast det var svenskt tal och det var myycket bättre, de har mer inlevelse osv. Jag MÅSTE ha den!!! Jag har för mig att den hette "Rampljus" eller "Bright Lights" på engelska. Vet du vart man kan få tag på den? SKulle bli så sjukt glaaad ! xD

Svar: Så nu har jag svarat på din fråga som ett inlägg i bloggen -tack för din fråga det är alltid lika kul varje gång :D
Night Flies

2013-05-24 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0