Bunny Bags


Här kommer lite bunny bag, transportväskor åt mina kaniner. På tävlingarna brukar jag dock släppa ut dem i hagar under tiden då väskorna egentligen inte är avsedda för kaniner, speciellt inte Chester som gärna biter sönder allt som kommer i hennes väg. Men jag älskar dessa väskor, de är inte bara snygga utan också bättre för kaninerna som slipper krånglas ut från burar utan öppningsbart tak och betydligt mindre plast att andas in!

Den första väskan är egentligen avsedd för hundar. Det är Chesters bag. Lägg märkte till den lilla detaljen inuti väskan, ett spänne för koppla till hudens halsband. 




Den här väskan tillhör Paris, ganska anspårkslös men stilren. Jag ska köpa en rosa åt henne istället.
Hennes bling bling är plockat från en väska -troligtvis 20-tal.




Den här är min absoluta favorit a la Burberry och den är Newtons.





Kommentarer
Postat av: Yohanna

den sista väskan har jag åt min vovve, skitsnygg!



SV: Svarade på ditt bloggsvar, hoppas du är nöjd med det. Hur kom du på ditt namn då?

2011-05-11 @ 19:56:32
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Javisst är den. Ja det poppade nog bara upp -95 tror jag, det är namnet på min kaninuppfödning.

2011-05-11 @ 20:01:45
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0