Galaxy och Sky Rocket

Nu har jag lagt upp TE Sky Rocket och Galaxy till försäljning på Tradera -kika gärna in! Mail gärnaa om ni har några frågor och jag bifogar gärna fler bilder om ni vill ha det :)
Det va två kära favoriter så det va ändå inte helt lätt att slita sig från dem. Hoppas de kommer till en ny samlare som uppskattar och vårdar dem lika kärt som jag gjort.
 
http://www.tradera.com/auktioner/Nightflies
 
Obs! Hon är inte röd på ryggen det är enbart en reflektion.
 

Hej allihopa!

Hej allihopa!
 
Va kul att ni kikar in på min blogg trots att jag varit inaktiv i flera månader nu. Hoppas ni haft en härlig sommar för det har jag :D
Jag håller nu på att rensa i min loose-samling eller det börja med att jag tog ut alla från kartongerna och ställt dem framför MOC och MIB:sen i ponyrummet men jag håller på att gå igenom dem och hittills är det två stycken loose ponier ska jag nu bestämt sälja men det kommer kanske att bli fler så håll utkik!
 Jättekul att ha fått frågor om just detta.
Tack alla, ni är så gulliga!
Annars har inte mycket hänt på ponyfronten.
Inlägg kommer snart! :D
 
Kram på er!
Bella
 
Whirleys loppis fynd en nästan helt komplett i superfint skick och en massa ponisar :)
 

RSS 2.0