loppis fynd

Idag va jag och Whirley till Fyrisloppisen och gjorde rent hus, vilka fynd vi gjorde! Vid första anblicken höll vi på att tappa modet och blev helt överlyckliga av att hitta en baitig Baby Sister Bright Bouquet med klippt man och utan svans och sedan en G2:a men sen hittade Whirley en Pony Birde (den tredje hon hittar på loppis btw) och en Windy made in Italy!!! Båda för totalt 5kr och jag va så avis.

Jag hittade Baby Mischief i jättefint skick som plåster på såren och sen Ringlets :) jag tror det är ett rekord av vad vi hittat på en och samma loppis. Här nedan är före bilder. Nu håller vi på att fixa till den för fullt, Windy har vi bland annat gjorts rent inuti från all rost och sen har vi plattta alla en massa gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0