Shoreline MOC


Eftersom att DP är slut sedan länge så visar jag lite av mina MOC ponier som inte varit uppe redan.
Shoreline kom i Sunshine Ponies setet och deras man och svans ändrar färg i solljus. Shoreline har länge förbryllat mig. På bilden har hon blått hår med rosa slinga men i verkligheten är det vitt med rosa slinga. Jag antar att den rosa slingan ändrar färg för man kan hitta henne med blekt rosa slinga och ibland är den nästan obefintlig.




Inga satin ribbons eller stickers medföljde till dessa ponier. Jag skulle vilja påstå att Seaflower är den som är ovanligast i detta set. De är i överlag ganska enkla att hitta men dock oftast i dåligt skick.
Min Shoreline MOC är köpt från ebay för drygt ett halv år sedan, så det är alltså inga nytillskott som kommer att dyka upp här än på ett tag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0