Magic Star deflockad del 2

Ja som ni ser så får hon ta hjälp av Bubbles för att kunna stå. Oftast kan de inte stå med flocking men det brukar funka så fort den är borta men så inte i detta fall, så är det någon som har bra tips på hur man gör stöd eller vart det går att få tag på sådana någonstans? De har ju hål under fötterna och från början så fanns det med hållare i plast men de verkar va helt hopplösa att få tag i. Hon är inte perfekt för hon har lite flockrester kvar här och där som jag kanske pysslar med senare men det är inget som syns på håll ;)

Jag bör också tillägga att jag gick på för häftig med en acetonfri remover så att stjärnan blektes som jag försökt åtgärda lite med rosa ögonskugga, jag rekommenderar att skrubba med en svamp istället för att få bort lim. Det känns som man gett henne nytt liv då hennes flocking var väldigt grå och smutsig och hon hade dessutom förlorat mycket av den redan.



Jag har köpt en ny Bubbles btw som jag också presenterar här. jag köpte henne för att ha framme på display då jag tycker Bubbles är så fin. Det visade sig att denna är precis lika fin som min nerpackade dvs i mint skick så nu har jag två mintiga Bubbles :D



och här är Pony Briden från loppisen jag har plattat henne.


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Va fina :-D . Är roligt att se hur du pysslar till dem :-)

2011-12-04 @ 20:46:13
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Jenny

Jag råkade också på lite för hårt med det acetonfria på en av symbolerna, tråkigt men men då vet man till nästa gång att man bör ha det i åtanke, och att ta det lugnt:)

2011-12-07 @ 00:02:42
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0