PC Airlines

Jag tycker det är väldigt roligt med det nystartade flygbolaget PC Airlines, så mycket glamour! Jag behöver nog inte göra en närmare presentation då det syns, den ena liknar Bill tycker jag -jättesöta verkligen! Även om jag aldrig varit mycket för genusfrågor pga att jag verkligen tycker det är ovidkommande så tillhör jag ändå de som varit upprörd på att ex Ladyboy inte finns med som tillval på ex facebook. 
I Thailand räknas Ladyboy det som det tredje könet, gu va efter vi är i resten av världen!
Synd bara att de bara flyger från Thailand till Kina, Singapore och Sydkorea.




Kommentarer
Postat av: Flygärdinnan

Där sa du något! Att "ladyboy" borde finnas som val av kön på hemsidor som t.ex. Facebook.

2011-12-17 @ 14:48:27
URL: http://www.flygvardinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0