Sugar Apple

Den här hittade jag också på loppisen tillsammans med en Pony Bride och Baby Lickety Split First Tooth (de två sistnämnda kommer jag också att behålla som display ponier, Pony Bride var också i jättefint skick). Gissa om jag blev glad att se henne där längst fram i en korg under ett bord. Det finns inget roligare när man hittar en av de ponier som man har på sin want list och dessutom i Mint skick -det händer inte varje dag på loppisar I can tell! Ibland ska man ha tur :D 

Hon är i typ mintigt skick, hon har inget att direkt anmärka på. Jag tog bort lite ytsmuts bara och rättade till lockarna det är alltså inte omlockade utan jag har bara rättat till dem! Hon har fin och klarblå färg som annars brukar bli lite dassig, hon doftar fortfarande och har starka fina kindroser, så hon får stanna kvar i min nerpackade samling. Nu har jag två Candy Cane ponisar, Caramel Crunch som nu är komplett samt denna donna.
Nu behöver jag tillbehören till henne (utom satin ribbon då) någon som har?

Sugar Apple

Candy Cane Ponies 1988-89 Year 7-8

Comb: Gul Candy Comb
Barrette: Ljusrosa glassbägare
Satin Ribbon: Mörkrosa
Sticker: Nej.


Det ser ut som att hon något gult i manen men det är är bara reflektion för det finns inte där i verkligheten.

Backcard


Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Vilket fynd, superfin! Hon har stått på min wantlist i bra många år :)

2011-12-02 @ 21:04:14
Postat av: Jenny

Fin pony! Grattis.

2011-12-03 @ 23:16:13
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Grodaaa

Åh! Candy Cane Ponie! Så fin hon är!

Jag har aldrig hittat något fynd på loppis...än ;)

2012-04-17 @ 23:38:43
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Ja det är hon verkligen -nej det är verkligen inte varje dag man gör ponyfynd på loppisar och i synnerhet inte i mint skick, har säkert gått på 20 st helt resultatlöst

2012-04-18 @ 19:24:10
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0