Dagens Pony: Baby Cotton Candy

Baby Cotton Candy

Play and Care Baby Ponies 1984 Year 3

Kom i samma set som (Euro, skandinavien & US): Baby Blossom, Baby Glory, Baby Moondancer, Baby Surprise, och Baby Firefly.
Set (UK & Skandinavien): Baby Blossom och Baby Applejack.
Den här fick jag när jag var liten tillsammans med Baby Moondancer av mina föräldrar men de kom på card och inte box. Baby Cotton Candy kom bara med en baby bottle med gul trim. Hon är tyvärr ett gott exempel på vad som händer med en pony som står på display i bokhylllan vilket min gjorde i mitt rum när jag var liten (jag lekte asbolut inte med henne så i övrigt är hon mint) -håret har blekts till nästan helt vitt! Bara svansen har lite rosa kvar :(
Baby Cotton Candy tillhör nog den allra vanligaste baby ponyn av dem alla och sen kommer en massa andra som Baby Moondancer, Baby Glory, Baby Firefly och Baby Cuddles.
På bilden har hon en lavendel teddy borste som jag var nästan säker på att den hade följt med henne eftersom att det var den enda baby borsten jag hade men kanske att jag fått den med Baby Cuddles från syrran.
Jag planerar dock inte att köpa in tillbehör till henne då hon kom på card men bottle här i Skandinavien och Tyskland. I USA och UK kom hon i box med alla tillbehör nedan, det enda som skiljer att de i USA kom med ett gult blöjpaket istället för det blåa snugfit paketet som kom i UK men även i Skandinavien. Boxarna skiljde också mellan US och UK.

Borste: Lavendel teddy borste.
Satin ribbon: Rosa/lila.
Tillbehör: Vit necklace med rosa BABY text, puffy sticker, lavendel playpen, rosa/vit filt, baby bottle med gul trim, gul anka med rosa hjul och ett blöjpaket.




Baby Cotton Candy's backcard (US)



Backcard bilden är lånad av My Little Wiki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0