Dagens Pony: Banana Surprise

Banana Surprise

Sundae Best Ponies 1988 Year 8

Kom i set av 6 st ponier US namn: Coco Berry, Peppermint Crunch, Crunch Berry, Swirly Whirly och Sherbet.
I UK: Crunch Berry hette Cherry Berry och Swirly Whirly hette Butter Kiss, Coco Berry som Chocolate Chip och Sherbet som Sorbet Surprise

Samtliga ponier hade sin individuella doft. Tyvärr har nästan all droft från min försvunnit men i övrigt är hon komplett och mint.
I UK kom vissa ur detta set med andra namn och ett andra card där de mixat up namnen och då inte bara med andra namn utan blandat de olika namnen mellan ponierna samt att de kom utan barrette.
Dessa ponier är ganska svåra att hitta helt utan skrap i symbolerna. Den här ponyn samt tillbehören har jag köpt av ebelievespecialties1 från ebay.

Kam: Lila/rosa candy comb
Satin Ribbon: Gul
Barrette: Lila glasstrut



Banana Surprise's backcard



Backcard bilden är lånad av Lady Twilight





Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Vad fin! Coco Berry luktar helt underbart! :)

2011-06-01 @ 20:54:21
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: mymlplife - Jenny

Jag gillar verkligen Banana Surprise! Hon (tillsammans med Moonstone) var dom första jag köpte när jag bestämde mig för att börja samla. Så Banana Surprise är lite speciell och sen luktar hon så gott :D

2011-06-02 @ 20:50:32
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0