En riktig pärla

Nu har jag äntligen hämtat ut Baby Applejack MIB när jag var på väg hem från det fina dopet av min systers son som var så gullig när han gjorde ansats till att simma i dopfatet haha. Precis som min hund Aragon gjorde första gången jag sänkte ner honom i vatten förra sommaren på hundbadet i Fjällnora, sprattlade med benen intensivt. Det är fascinerande hur dessa instinkter finns där redan från början men sedan bara försvinner.

Men jag blev mer än glatt överraskad -vilken fin MIB! Den finaste jag någonsin sett, som ny och tycker mig tom ana doften av leksaksaffär. Detta är verkligen en säljare från Tradera som jag kan rekommendera Ulala, supernsabb leverans och mycket välpackat, värt vartenda öre! :D Jag vet att hon och Lennugh är återsäljare och den omtalade gubben med leksaksaffär i Helsinborg. Att få gå in i den butiken vore som att kliva rakt in i en dröm men det ryktas om att samlare riskerar att snabbt bli utslängda tyvärr.


Kommentarer
Postat av: mymlplife - Jenny

oh vilken fin! ser helt ny ut :D hur mycket hamnade budet på till slut? Jag tittade aldrig när den gick ut.

2011-06-18 @ 19:56:19
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Retrophilia

Vad fin! Förpackningen ser ju helt ny ut också! Jag köpte min Confetti Wedding Bells av Ulala, jättebra säljare! :)

Svar: Jo, borden tillverkas fortfarande. Dom kostar runt 1500 kr.

2011-06-19 @ 14:38:38
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0