inkommet idag Skydancer MOC

Idag kom min grail levererad till dörren som jag nämnde tidigare! För mig är det en grail för jag har önskat mig så länge att få se henne MOC och började nästan undra om hon fanns MOC.

Men här är hon! Skydancer. Nu har jag både henne och Windy MOC samt Moonstone från barndomen.

So happy! Skydancer är rent ut sagt helt hopplös att hitta i mint skick, hon är nästan alltid drabbad av åldersfläckar.
Nej, nu måste jag verkligen lugna ner mig vad gäller ponyköp framöver med tanke på att två MIB och MOC till väntas in samt lite tillbehör för att använda pengarna till annat som mig själv istället, finns mycket annat jag vill köpa som en ny säng bl a men samtidigt så gör dem mig lycklig även om till och med jag undrar vad jag håller på med ibland. Crazy eller?



Kortet är lite böjt men håller på att räta ut det med tunga böcker och för mig gör det inget, att ponyn är fin är det enda som räknas för mig och vad kan man begär av 28 år gamla card egentligen?


Kommentarer
Postat av: mymlplife - Jenny

Vad roligt, grattis! :)

2011-06-17 @ 13:43:20
URL: http://m
Postat av: Frida

Åh va fin, stort grattis!

2011-06-17 @ 17:11:36
Postat av: Retrophilia

Superfin! Är du också svag för gula ponnys? :)

2011-06-17 @ 19:29:40
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0